..modely většinou pro některého z velkých výrobců, zveřejnilo informace o produkci 75 kusů své studie Enjoy.
Pininfarina má k tomu ovšem zvláštní důvod - v příštím roce oslaví jeho studio 75. narozeniny, a tak se Enjoy stává vhodným dárkem pro italskou společnost.
Tento dvousedadlový roadster byl poprvé představen na Ženevském autosalonu 2003 a ihned tam vzbudil nadšené ohlasy.
Studio Pininfarina je spojováno především jako dvorní designér značky Ferrari, jenže pod kapotou nenajdete motor se znakem vzpínajícího se koně, ale agregát od japonské Toyoty. Jedná se o 1,8 litrový čtyřválec VVT-i s variabilním časováním ventilů o výkonu 141 kW, který 850 kg těžký Enjoy rozjede z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy a udělí mu maximální rychlost 250 km/h.
Foto: Pininfarina
Pininfarinův Enjoy se dočká výroby!
Nestává se příliš často, aby se představený koncept dostal do výroby. Proto je v celku překvapující že designérské studio Pininfarina, tvořící..
Další zprávy
-
Dara Rolins se vrátila na pódia! Jaké pokyny jí dal Pavel Nedvěd?
-
Eva Burešová nelení: Bude velká a jiná show!
-
Tornádo na Ústecku? Meteorologové mají podezření z dnešního odpoledne!
-
Zlověstné signály z královského paláce: Je na tom král lépe než princezna Kate?
-
Za atentát na Fica do vazby. Útočník Juraj C. poprvé stanul před soudem
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?