Špecifikácia Ferrari F248 F1

Jozef Smrtník, 25. února 2006, 16:07 Google+

Nové auto, s ktorým chce pokoriť Michael Schumacher ôsmi titul malo premiéru 24. januára v Maranelle. Napriek stráženým informáciám zverejnil tím jeho základné parametre.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Schumacher, Michael

Schumacher, Michael | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Technické parametre:

Šasi - karbonové vlákna so sieťovou kompozitnou štruktúrou
Prevodovka - axiálna s limitovaným uzavretím diferenciálu, semiautomatické radenie
                   s elektronickou kontrolou
Počet prevodových stupňov - 7 + spiatočka
Brzdy - so vstupným vetraním - karbónové
Pruženie - nezávislé zasúvacie závesy s pružinami
Dĺžka - 4545 mm
Šírka - 1796 mm
Výška - 959 mm
Vzdialenosť náprav - 3050 mm
Predná stopa - 1470 mm
Zadná stopa - 1405 mm
Hmotnosť s vodou, olejom a jazdcom - 600 kg
Kolesá (predné aj zadné) - 13"

Motor:
Typ - 056
Počet valcov - 8
Materiál a usporiadanie - hliník, V90°
Počet ventilov - 32 s pneumatickým riadením
Celkový objem - 2398 cm3
Hmotnosť - 95 kg
Elektronika a zapalovanie  - Magneti Marelli
Palivo - Shell V-Power ULG 59
Olej - Shell SL-0932

Foto: Scuderia Ferrari

Vytisknout

Diskuze: Špecifikácia Ferrari F248 F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Coulthard, David

Interview s Davidem Coulthardem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  2. Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  3. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

  4. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  5. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  6. Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud